Proverite da li je Savremena osnovna škola pravo mesto za Vaše dete.
Interaktivna tabla i stolovi
za poboljšano učeničko iskustvo
Interaktivna tabla i sto donose starijim osnovcima Savremene jedinstveno vizuelno edukativno iskustvo i omogućavaju im da na aktivan način učestvuju u mnoštvu kreativnih i edukativnih timskih aktivnosti.
Interaktivna tabla
Interaktivna tabla čini nastavni proces atraktivnijim i dinamičnijim, uz mnogobrojne mogućnosti prilagođavanja sve naprednijim potrebama starijih osnovaca. Uz pomoć ove elektronske table, nastavnici raznovrsne materijale koje predaju lako čuvaju, menjaju i prosleđuju učenicima.
Koristeći interaktivnu tablu na času, učenici ne moraju više da beleže ono što nastavnik predaje, jer će te materijale dobiti elektronskim putem, pa u potpunosti mogu da se fokusiraju na samu lekciju, što im olakšava njeno razumevanje.
Interaktivne table pogodne su za prikazivanje dokumenata iz različitih programa, markiranje i uvećavanje teksta, naglašavanje prikazanog putem opcije „reflektor”… Gradivo se prezentuje iz različitih uglova kako bi se učenicima pomoglo da naučeno razumeju i zapamte.
Nastavnik ima mogućnost stalnog pamćenja materijala ili zadržavanja prezentacije u prvobitnom obliku: na taj način sve promene su dostupne, a naredni čas može da se razvija u drugim pravcima ukoliko to nastavni proces zahteva.
Na interaktivnoj tabli pomoću olovke ili prsta moguće je pisanje, crtanje, kreiranje geometrijskih oblika, kao i raspoređivanje elemenata po površini, što je posebno pogodno za shematske prikaze.
Korišćenje interaktivne table unapređuje nastavni proces tako što:
- poboljšava motivaciju i koncentraciju;
- povećava aktivnost i interakciju;
- omogućava formiranje grupa i brainstorming;
- bogati nastavu raznovrsnim sadržajima;
- razvija funkcionalne sposobnosti učenika;
- prilagođava se različitim stilovima učenja;
- razvija digitalne veštine učenika.
Interaktivni sto
Interaktivni sto omogućava učenicima Savremene da na aktivan i kreativan način učestvuju u mnoštvu edukativnih timskih aktivnosti.
Ovaj interaktivni uređaj reaguje na dodir (prstom ili elektronskom olovkom) i može ga koristiti više učenika istovremeno, a jedna od njegovih najvažnijih namena je učenje kroz igru. Ono što ga čini posebno pogodnim za starije osnovce jeste: omogućavanje učestvovanja u različitim timskim kreativnim aktivnostima, kvizovima i takmičenjima, kao i rada na zajedničkim projektima.
Zahvaljujući svojoj mobilnosti, fleksibilnosti i naprednim funkcijama, interaktivni sto je posebno pogodan za nastavu od V do VIII razreda. Pomoću različitih edukativnih aplikacija i softvera posebno napisanog za učenike ovog uzrasta, stariji osnovci razvijaju informacionu pismenost i poboljšavaju komuniciranje prilikom izrade školskih projekata i rešavanja zadataka. Glavni benefit koji se upotrebom interaktivnog stola ostvaruje u Savremenoj osnovnoj školi jeste jačanje sposobnosti učenika u rešavanju problema i kreativnoj primeni stečenog znanja na svakodnevne životne situacije.