Proverite da li je Savremena osnovna škola pravo mesto za Vaše dete.
Multidisciplinarno učenje
Kombinovanje različitih pristupa učenju za najzanimljiviji doživljaj školovanja
Savremena osnovna škola ima za cilj da od svojih učenika stvori odgovorne mlade ljude opremljene znanjima i vešitnama za 21. vek. Zbog toga smo kreirali okruženje u kom se razvijaju odgovorna, radoznala i kreativna deca sposobna za rešavanje problema kroz istraživanje i timski rad i posvećena zajednici i okolini kojoj pripadaju. Kako bismo ostvarili ove visoke ciljeve, negujemo najsavremenije metodičke pristupe u nastavi. Jedan od najvažnijih među njima svakako je multidisciplinarno učenje.
Podsticanje dečjih talenata
Ovakav individualan pristup temelji se na Harvardovom programu za razvoj višestruke inteligencije. Kroz personalizovan i inovativan pristup u sredini obogaćenoj savremenom tehnologijom, vaše dete je deo sveobuhvatnog, eko-osvešćenog i kreativnog nastavnog procesa. Zahvaljujući sveobuhvatnom pristupu dečjoj ličnosti i primeni različitih nastavnih metoda, razvijaju se postojeći i oslobađaju skriveni talenti u svakom učeniku. Krajnji rezultat jeste samouvereno dete sa snažnom voljom za učenjem.
Savremen pedagoški pristup
Spoj tradicionalnih i inovativnih metodičkih pristupa čini da je nastavni proces u Savremenoj raznovrstan, bogat i podsticajan. Cilj svakog časa je da probudi u učenicima strast za znanjem i obogati ih ključnim veštinama. Zbog ovoga vaše dete usvaja ključnu sposobnost za uspeh u 21. veku: strast za celoživotnim učenjem.
Nastavni proces je raznovrstan i bogat najuspešnijim predavačkim tehnikama i principima:
- Učenje na osnovu afiniteta
- Razvijanje koncentracije i fokusa
- Refleksivno učenje
- Eko-osvešćeno obrazovanje
- Harvardov program za razvoj višestruke inteligencije
- Upoznavanje sa različitim tehnikama učenja
OVAKO IZGLEDA JEDAN ICT MULTIDISCIPLINARNI ČAS U SAVREMENOJ
Pred učenike se postavlja problemska situacija: Na Marsu se pokvario robot sa tri člana posade (astronauta), koji su otkrili veoma važne informacije o ovoj planeti. Potrebno je napraviti i lansirati (programirati) tri nova robota na Mars kako bi se otklonio kvar i spasili astronauti kojima polako ponestaju zalihe hrane i pića.
Kako bi se đacima približila situacija, koriste se ClassVR uređaji, koji će pomoću tehnologije virtuelne realnosti đacima omogućiti da dožive kako izgleda život na Marsu i gde treba da pošalju robote koje će samostalno kreirati.
Nakon toga se dele u tri grupe i prave robote: prva grupa treba da napravi mBot robota, u kome će se prevoziti hrana, piće i alati na Mars, druga grupa Makeblock Arm Tank robota, koji će prevoziti astronaute, dok treća sastavlja Camera Dolly robota, koji će snimiti celu ekspediciju. Zatim svaka grupa treba da programira svog robota za ove funkcije.
Kroz ovakve zadatke, učenici kroz igru, na plastičan način, stiču znanje o planetama, uče osnove programiranja, inženjerstva, matematike i logike, a istovremeno razvijaju i sposobnost rešavanja problema, algoritamsko razmišljanje, timski rad i empatiju.
Rezultat – deca spremna za 21. vek
Zahvaljujući multidisciplinarnom pristupu, deca sa potpunim razumevanjem usvajaju ključna znanja i sposobnosti neophodne za uspeh u 21. veku. Posedovanje ovih veština čini sjajnu osnovu koja omogućava deci da se razviju u kompletne ličnost.
U Savremenoj, vaš osnovac se uči:
- Kako da bude najbolja verzija sebe (Learn to Be).
- Kako da bude aktivan i sposoban (Learn to Do).
- Kako da sarađuje i funkcioniše u timu (Learn to Collaborate).
- Kako da živi sa drugima i brine o okolini (Learn to Coexist).
- Kako da samostalno uči (Learn to Learn).
Multidisciplinarni časovi i interaktivna nastava predstavljaju najmoćniji način da učenik razvije ključne veštine neophodne za uspeh u 21. veku i da izraste u odgovornog mladog čoveka i kreativnog lidera budućnosti.