Proverite da li je Savremena osnovna škola pravo mesto za Vaše dete.
Stručnost, iskustvo, pedagogija, ljubav
Jer je dobar nastavnik nezamenjiva osoba u životu svakog detea
Stručnost
Tim učitelja i nastavnika Savremene osnovne škole je brižljivo biran, uz posvećivanje posebne pažnje stručnosti. Celokupno nastavno osoblje poseduje visoka akademska dostignuća neophodna za rad sa decom. Međutim, to je samo minimum stručnosti koji je neophodan da bi neko postao učitelj ili nastavnik u Savremenoj.
Nastavno osoblje ove škole je svesno da biti vrhunski prosvetni radnik ne znači da se obaveze završavaju školskim zvonom za kraj poslednjeg časa. Naprotiv, učitelji i nastavnici Savremene su spremni da ulože sve svoje napore da bi se konstantno stručno osposobljavali i produbljivali svoje znanje kako bi u svakom trenutku bili najbolji mogući pred našom decom. I što je najbitnije od svega, za njih rad i usavršavanje ne predstavljaju nevoljnu obavezu. Oni jednostavno više od svega vole svoj posao i smatraju da je biti učitelj 24 sata dnevno i u učionici i izvan nje najlepša stvar na svetu.
Iskustvo
Učitelji i nastavnici su u Savremenu sa sobom doneli višegodišnje iskustvo sticano u privatnim i državnim školama. To veliko iskustvo im pomaže da se na lak način nose sa svim izazovima koji postoje u obrazovanju, a naročito u onakvom kakvo se sprovodi u Savremenoj osnovnoj školi, koje počiva na personalizovanim planovima i programima.
Takvo okruženje iziskuje od nastavnika da bude spreman da rešava mnogo više raznovrsnih problema u kratkim vremenskim intervalima i da u svakom trenutku odabere ispravan način pristupa i prenošenja znanja svakom detetu. Zbog toga je proces selekcije nastavnog kadra za Savremenu osnovnu školu bio dugotrajan i kompleksan, jer je posebna pažnja stavljena na posedovanje kombinacije radnog iskustva i spremnosti učitelja i nastavnika da prihvate personalizovanu nastavu na kakvoj se u Savremenoj insistira.
Pedagogija
Uloga učitelja nije samo da prenesu znanje propisano nastavnim planom. Ona to umnogome prevazilazi. Učitelji i nastavnici u Savremenoj obrazuju, usmeravaju i vaspitavaju decu trudeći se da se oni razviju u odrasle i zrele osobe koje krasi pregršt vrlina. Na tome se radi još od prvog školskog dana, neprestano, sve do poslednjeg dana završnog razreda.
Tokom osam godina, učitelji i nastavnici u skladu sa uzrastom deteta podučavaju decu lepom ponašanju, kvalitetnim međuljudskim odnosima, razvoju kritičkog mišljenja, bitnosti očuvanja životne sredine i mnogim drugim neophodnim znanjima i veštinama bez kojih se ne može zamisliti kvalitetan život u 21. veku.
Ljubav
Uloga nastavnika je u ovom procesu presudna, jer od njih sve počinje. Učitelji i nastavnici u Savremenoj pre svega gaje veliku ljubav prema životnom pozivu koji su odabrali i takav odnos prenose na decu pokazujući im ličnim primerom kako se najveći kvalitet u učenju postiže kada se voli ono što se radi. Tokom procesa selekcije nastavnog kadra, strogo se vodilo računa o načinu ophođenja prosvetnih radnika prema deci, jer osim što je bitno da li je nastavnik stručan, iskusan i kvalitetan pedagog u nekadašnjem smislu, veoma je značajno da li može da razvije dubok emotivni odnos sa svojim učenicima.
Da bi deca najbrže napredovala, potrebno je da razviju ljubav prema školi, obrazovanju i učenju. Učenici koji se u školi osete poštovanim i voljenim sasvim će sigurno lakše usvajati gradivo, ali će pre svega izrasti u bolje i emocionalno inteligentnije ljude – što je jedan od osnovnih ciljeva Savremene.