Proverite da li je Savremena osnovna škola pravo mesto za Vaše dete.
Roditelji i učenici na interaktvinoj radionici u Savremenoj
Tijana Radović / / Blog, I-IV, Kombinovani, Nacionalni, V-VIII / 24.10.2019
Partnerstvo škole i roditelja i sistemi podrške učenicima – interaktivna radionica za roditelje u Savremenoj
U životu Osnovne škole „Savremena” aktivno učestvuju i roditelji osnovaca, a da zajedno sa učiteljima i nastavnicima nastoje da doprinesu uspesima i kvalitetu školovanja svoje dece – pokazali su svojim prisustvom na jedinstvenoj interaktivnoj radionici za roditelje: „Partnerstvo škole i roditelja i sistemi podrške učenicima”.
Zašto je važno partnerstvo škole i roditelja?
Jedinstven i profesionalno osmišljen program otvorila je direktorka škole Jasmina Franolić:
„Roditelji su naši partneri i u školi kroz interaktivne radionice, edukativne aktivnosti i različite događaje posvećene upravo roditeljima i učenicima, oni aktivno učestvuju u obrazovanju svoje dece i životu škole i to je ono u čemu svi uživamo. Zajedno stvaramo inspirativno i sigurno okruženje i gradimo temelje za uspešnu budućnost naše dece”, izjavila je Jasmina.
Na ovom događaju roditelji su imali priliku da od stručnjaka u svojim oblastima saznaju sve o celovitom razvoju svoje dece, ali i da zajedno sa njima učestvuju na radionicama, na kojima se jača međusoban odnos i razvijaju se misli i osećanja kod dece.
Predavanja i radionice za decu bili su organizovani paralelno, a sam program bio je podeljen u nekoliko etapa:
- uvodno predavanje, na kojem su predstavljeni sistemi podrške učenicima;
- zanimljiva i edukativna psihodramska radionica;
- razmena mišljenja i postavljanje pitanja.
Predavanja o celokupnom razvoju dece i predstavljanje sistema podrške učenicima održali su Aleksandar Kuzmanović, školski psihološki savetnik, i Milena Tarbuk, školski psiholog, a kroz edukativnu psihodramsku radionicu roditelje i učenike sprovela je Sonja Savić, evropski sertifikovani psihodramski i telesni terapeut.
Psihodramska radionica za razvoj socijalne veštine, buđenje osećanja i unutrašnjeg sveta
Kreativnosti i mašte kod učenika Savremene ne manjka i svakodnevno se podstiču na nastavnim i vannastavnim aktivnostima. Međutim, podsticanje mašte i kreativnosti u slučaju psihodramkse radionice ima dublji cilj – zahvaljujući elementima psihodrame, deca razmišljaju o sopstvenim osećanjima i svom unutrašnjem svetu.
Radinoica je realizovana kroz pažljivo osmišljenu igru kojom se deca podstiču da prirodno i spontano izražavaju svoje unutrašnje stanje i zahvaljujući tome oni:
- jačaju samopoštovanje;
- razvijaju socijalne veštine;
- podstiču maštu i kreativnost.
Family-friendly okruženje i razvoj veština koje se stiču na interaktivnim radionicama kroz Savremenu
Zahavaljujući aktvinom učešću roditelja u životu škole, uspostavlja se čvršća veza između učenika, roditelja i nastavnika i svi čine kohezivnu, zdravu zajednicu sa zajedničkim ciljem – najbolje moguće obrazovanje i celokupan razvoj svakog učenika.
Na radionicama i drugim zajedničkim aktivnostima, kroz pažljivo osmišljene zadatke kod učenika Savremene podstiče se i razvoj onih veština koje se inače ne uče u školi:
kako pokazati poštovanje i ljubav, kako izraziti sopstvena osećanja, kako pobuditi empatiju i voditi računa o drugima.