Proverite da li je Savremena osnovna škola pravo mesto za Vaše dete.
Osnovci u svetu glume – interaktivna predstava „Alisa u zemlji umetnosti”
Tijana Radović / / Blog, I-IV, Kombinovani, Nacionalni, V-VIII / 25.10.2019
Savremeni osnovci obišli zemlju umetnosti kroz interaktivnu predstavu „Alisa u zemlji umetnosti”
Jednog popodneva nakon nastave među školarce Savremene ušetali su Alisa i Ludi Šeširdžija sa prijateljima i uneli neverovatnu čaroliju kroz interaktivnu predstavu „Alisa u zemlji umetnosti”.
Učesnici ove predstave nisu bili samo glumci već i učenici. Aktivno su učestvovali u dijalogu sa glumcima, na putu do čajanke kod Ludog Šeširdžije zajedno sa Alisom rešavali su kreativne prepreke i izazove, a sa gitaristima su zasvirali poznate melodije.
U svetu gitare, baleta, muzike i glume – šta su učenici saznali od Ludog Šeširdžije i prijatelja?
Interaktivna predstava „Alisa u zemlji umetnosti” je savremena interpretacija popularne bajke Luisa Kerola. Alisa je ovog puta propala u zečju rupu i probudila se u zemlji umetnosti, koju je obišla zajedno sa osnovcima Savremene. To je zemlja gitare, baleta, muzike i glume.
Na čajanci kod Ludog Šeširdžije osnovci su se poslužili i keksićima, a kroz edukativan dijalog sa ovim interesantnim gospodinom saznali su mnogo toga o umetnosti:
Muzika, slikarstvo, pevanje – sve je to umetnost! U školi se često upoznajemo sa raznim vidovima umetnosti, imamo sekcije i druge kreativne aktivnosti gde rešavamo zanimljive zadatke, razvijamo maštu i kroz igru se upoznajemo sa umetnošću – rekao je Mateja iz IV-1.
Da je moguće spojiti više umetnosti i u njima uživati, pokazali su im gitaristi i balerine, sa kojima su zaplesali, zaigrali i zapevali:
Danas sam i ja bio deo predstave! Svirao sam gitaru i napravili smo predivnu priredbu. Bilo je baš zabavno – glumci i balerine su plesali i svi smo uživali.
Spajanje umetnosti, negovanje kulturnog i pobuđivanje umetničkog duha kroz interaktivne predstave u Savremenoj
Školarci su slušali glumce, učestvovali u razgovoru sa njima, uživali u gracioznim pokretima malih balerina i svirali gitaru sa mladim gitaristom. Na taj način saznali su da se do inspiracije i stimulisanja čula i uma dolazi kroz igru. Glumci su među učenicima prepoznali male umetnike, a nisu ostali ravnodušni ni pred njihovim već stečenim znanjem o umetnosti:
Najveći utisak na mene je ostavilo to koliko su učenici već upoznati sa umetnošću i koliko su radoznali i žele da sarađuju. Zajedno sa njima izgradili smo predstavu i odlično se zabavili.
Savremene sekcije – mesto gde osnovci razvijaju svoje talente i veštine
Spona između nastavnih i vannastavnih aktivnosti u Savremenoj zasniva se na razvoju što više veština i podsticanju višestruke inteligencije kod učenika. Međutim, učenicima Savremene na raspolaganju je i veliki broj sekcija, na kojima razvijaju svoje talente, usavršavaju različite veštine i odlično se zabavljaju.
Na taj način se umetnički duh i podsticanje kreativnosti neguju od prvog dana, a mali umetnici imaju priliku da kroz igru usavrše svoja znanja, spoje različite umetnosti i otkriju da li više vole da glume, pišu, crtaju, pevaju, sviraju, igraju, grade ili pak koriste kompjuter.