Proverite da li je Savremena osnovna škola pravo mesto za Vaše dete.

Sjajan uspeh učenika Savremene osnovne škole na takmičenju „Misliša”
Danica Antic / / Blog / 11.04.2025
Sjajan uspeh naših učenika na takmičenju „Misliša”
Prva nagrada i plasman na republički nivo za učenika drugog razreda
Učenici Savremene osnovne škole učestvovali su na Nacionalnom matematičkom takmičenju „Misliša”, koje okuplja osnovce iz cele Srbije sa ciljem da promoviše ljubav prema matematici i razvija logičko razmišljanje među mladima. Sa ponosom objavljujemo da su naši đaci ostvarili izvanredne rezultate, potvrđujući posvećenost i kvalitet rada, koji negujemo u našoj školi.
Najveće priznanje ove godine pripalo je učeniku II razreda Mikhailu Khorenku iz Savremene osnovne škole, koji je osvojio prvu nagradu i time se plasirao na republički nivo takmičenja, koji će biti održan 27. aprila. Ovaj izvanredni uspeh posebno nas raduje jer potvrđuje da i najmlađi učenici mogu da zablistaju na velikim takmičenjima, kada se talenat udruži sa upornim radom i podrškom okoline.

Pohvale i nagrade za naše matematičare
Dvadeset dva učenika Savremene osnovne škole su pohvaljena i nagrađena za svoje sjajne rezultate.
I razred
3. mesto – Mihajlović Njegoš
Pohvala – Glasnović Nikola
Pohvala – Zubov Platon
Pohvala – Isaev Andrej
II razred
1. mesto – Khorenko Mikhail
2. mesto – Bursać Andrija
2. mesto – Velikanov Vladislav
2. mesto – Kukuškin Ilija
3. mesto – Kozlova Nina
3. mesto – Radovanović Petar
3. mesto – Stromilo Eva
3. mesto – Čudak Darija
3. mesto – Milenković Aleksandar
Pohvala – Petrović Vukašin
III razred
Pohvala – Kezić Filip
IV razred
3. mesto – Stanković Filip
Pohvala – Alibašić Alim
Pohvala – Kokeza Vukašin
Pohvala – Stevanović Vasilije
V razred
Pohvala – Nurgalijev Agljam
VI razred
Pohvala – Abakumov Viktor
Pohvala – Stamenić Petar
Učenici su se takmičili u različitim uzrasnim kategorijama, pokazujući zavidan nivo znanja, snalažljivosti i matematičkog razmišljanja.
Matematika kao igra i izazov
Takmičenje „Misliša” nije samo prilika da se proveri znanje već i da se matematika doživi kao igra, izazov i prostor za kreativno razmišljanje. Učenici su rešavali zadatke koji traže domišljatost, logiku i pažljivo razmišljanje, ali i sposobnost da se pod pritiskom održi koncentracija.
Upravo je zbog toga učestvovanje na ovakvim takmičenjima važno iskustvo za sve učenike – ne samo zbog nagrada već i zbog ličnog razvoja i izgradnje samopouzdanja. Ponosni smo na to što naši đaci pristupaju ovakvim izazovima sa osmehom i entuzijazmom, a mi ćemo i dalje biti tu da ih podržimo na svakom koraku.