Proverite da li je Savremena osnovna škola pravo mesto za Vaše dete.
Učenici drugog razreda su se hrabro suočili sa strahovima i pobedili ih
linkadmin / / Blog, I-IV, Kombinovani, Nacionalni, Uncategorized, V-VIII / 15.09.2022
Učenici drugog razreda su se hrabro suočili sa strahovima i pobedili ih
Strah od mraka, visine i paukova za nas je sada prošlost
Strahovi su deo detinjstva i odrastanja, počevši od grmljavine, mraka ili ideje da se u ormaru krije čudovište. Deca često ne mogu pronaći reči da objasne čega se konkretno plaše. Najlakši način da se deca otvore i podele svoje misli je iskren razgovor kroz igru. Tako su savremeni osnovci kroz radionicu „Pobedi svoj strah” uspešno oterali sve strahove.
U školskom uzrastu deca počinju da brinu i o svojim ocenama, da li ih vršnjaci prihvataju ili ne. Čak i odrasli mogu imati duboko ukorenjene strahove i fobije od uobičajenih stvari kao što su visina ili zatvoreni prostor.
U Savremenoj se trudimo i želimo da se deca uvek osećaju bolje. Zato smo na stvarno drugačijem i zanimljivom času učenike drugog razreda naučili kako da sami upravljaju strahovima i grade samopouzdanje i nezavisnost kako bi bili samostalniji i spremni da prevaziđu strahove i u budućnosti.
Učenici su sa svojom učiteljicom izašli u školsko dvorište i nakon priče o svemu što ih plaši usledio je glavni zadatak – simbolično bušenje balona koji su predstavljali sve njihove strahove. Ovo je bio i najzabavniji deo dana. Uz smeh i dobru zabavu svi strahovi su nestali.
U Savremenoj rastu emocionalno inteligentna deca
U Savremenoj osnovnoj školi čvrsto se poštuje stav da je društveni i emocionalni razvoj deteta podjednako važan kao i, recimo, učenje matematičkih operacija ili slova.
Cilj je istovremeno naučiti decu svemu onom što je predviđeno nastavnim planom i programom, ali i kako da razmišljaju, osećaju, prepoznaju svoje i tuđe potrebe i kako da komuniciraju sa vršnjacima.
Deca koja nauče da dobro poznaju sebe i znaju šta im je potrebno za sreću i uspeh će izrasti u ljude koji će znati i kako to da dobiju – bez obzira na to kakva će se znanja tražiti u budućnosti.