NOVO: Predškolski program u Savremenoj! Saznaj više >> NAJBOLJI NA SVETU: Savremena je dobila nagradu za najinovativniji pristup u obrazovanju 2024! UPIS 2025/26. JE U TOKU Snižene cene školarine samo do kraja meseca >> NOVO: Predškolski program u Savremenoj! Saznaj više >> NAJBOLJI NA SVETU: Savremena je dobila nagradu za najinovativniji pristup u obrazovanju 2024! UPIS 2025/26. JE U TOKU Snižene cene školarine samo do kraja meseca >> NOVO: Predškolski program u Savremenoj! Saznaj više >> NAJBOLJI NA SVETU: Savremena je dobila nagradu za najinovativniji pristup u obrazovanju 2024! UPIS 2025/26. JE U TOKU Snižene cene školarine samo do kraja meseca >>

Učenici trećeg razreda otkrili čari njujorške ulične umetnosti

/ / Blog / 27.12.2024

Učenici trećeg razreda otkrili čari njujorške ulične umetnosti

Inspirisani umetnošću Keitha Haringa

Na časovima likovne kulture, učenici trećeg razreda Savremene osnovne škole istražili su svet ulične umetnosti Njujorka osamdesetih godina, uz nezaobilaznu inspiraciju radovima čuvenog američkog umetnika Keitha Haringa. Njegov prepoznatljiv stil, pun dinamike, kontrasta i jarkih boja, probudio je kreativnost kod naših učenika i podstakao ih na stvaranje sopstvenih umetničkih dela.

Pop kultura kroz dečju maštu

Učenici su osetili duh pop kulture kroz spontanu igru oblika i boja. Njihovi radovi oslikavali su veselu energiju i slobodu izražavanja karakterističnu za Haringov rad. Kombinujući jarke tonove i jedinstvene forme, stvorili su dinamične kompozicije koje su prenele atmosferu urbanog umetničkog izraza osamdesetih.

Kreativnost kao izraz slobode

Ovakvi časovi omogućavaju učenicima da kroz umetnost istražuju kulturološke i istorijske teme, dok razvijaju sopstveni stil i kreativnost. Radovi su poslužili kao savršen primer kako umetnost može biti način izražavanja emocija, ideja i povezanosti sa svetom oko nas.

Savremena osnovna škola ponosna je na svoje male umetnike, koji su kroz ovu aktivnost pokazali da kreativnost ne poznaje granice! 


Viber WhatsApp
POZOVITE NAS

POZOVITE NAS »